بلاگ

آگاهی از قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان

آگاهی از قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان

اهمیت قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان

قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان به پارامتر های متعددی بستگی دارد. برهمین اساس جنس تخت، ابعاد آن، نوع کفی تخت خواب و ... از جمله مواردی است که در تعیین قیمت نهایی خرید تخت خواب موثر هستند. امروزه می توان بهترین مدل های تخت خواب را با بهترین قیمت ها به صورت اینترنتی و غیر حضوری از بهترین سایت ها خریداری کرد.

انتخاب تخت مناسب برای سلامتی ستون فقرات اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت، یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که مشتری به هنگام خرید تخت خواب به آن توجه می کند. ولی علاوه بر قیمت، زیبایی تخت و کیفیت آن نیز اهمیت بسیار ویژه ای دارد و نباید از نگاه مشتری نادیده گرفته شود.

داشتن تخت خواب مناسب برای استراحت الزامی است؛ زیرا عدم تهیه تخت مناسب باعث ایجاد کوفتگی و درد در ناحیه گردن و یا کمر می شود. بر همین اساس داشتن تخت خواب با کیفیت و با دوام برای هر انسانی الزامی است. بنابراین بهتر است برای سلامتی خود ارزش قائل شوید و تخت خواب فلزی و چوبی مورد نظر خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. 

 

آگاهی از قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان - مبل اطلس

قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان

خرید تخت چوبی و فلزی

انواع تخت چوبی و فلزی در بازار محبوبیت بسیار زیادی دارند. قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان به نوع تخت خواب وابسته است بر همین اساس تفاوت چشمگیری میان قیمت خرید تخت خواب چوبی و فلزی وجود دارد.

تخت فلزی رنگ کوره ای، یکی از بهترین انتخاب های مشتری است، رنگ این تخت همواره ثابت می ماند و با گذر زمان دچار تغییر نمی شود. مشتری می تواند تخت فلزی رنگ کوره ای را در دو رنگ پرطرفدار سفید و یا مشکی انتخاب نماید. لازم به ذکر است که رنگ پارچه تخت کاملاً سلیقه ای است و مشتری می تواند از هر رنگی که در نظر دارد، استفاده کند.

تخت خواب چوبی همواره جزء پرفروش ترین مدل های تخت خواب شناخته می شود. تخت خواب چوبی تمام ام دی اف با ویژگی های بسیار منحصر بفرد و ظاهر بسیار جذابی که دارد همواره نظر مشتری را به خود جلب می کند. این نوع تخت خواب ها معمولاً دارای روکش وکیوم ضد خش و ضد آب هستند. بر همین اساس آب به داخل بافت تخت نفوذ پیدا نمی کند و تخت خواب چوبی ام دی اف تا مدت های طولانی مثل روز اول سالم باقی می ماند.

مشتری می تواند تخت خواب تمام ام دی اف مخصوص خود را در رنگ و طرح دلخواه سفارش دهد و به کمک این تخت، جذابیت ظاهر اتاق خود را چندین برابر کند. این نوع تخت خواب معمولاً در برابر هرگونه خش و آسیب نیز مقاوم است و ظاهر شیک و زیبای خود را حفظ می کند.

تخت فلزی دارای ظاهری بسیار خاص و جذاب است و معمولاً تنوع بسیار زیادی در مدل های تخت خواب فلزی وجود دارد. قیمت تخت فلزی ارزان با توجه به زیبایی های ظاهری و کیفیت ویژه ای که دارد بسیار مناسب و مقرون بصرفه است. بر همین اساس مشتری همواره از خرید تخت فلزی دو نفره و یا تک نفره راضی خواهد بود.

آگاهی از قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان - مبل اطلسقیمت تخت فلزی و چوبی ارزان

ابعاد تخت ها

انواع تخت یک نفره و یا دونفره در ابعاد و اشکال متنوعی طراحی و ساخته می شوند. مشتری قبل از خرید تخت خواب حتماً باید به ابعاد آن توجه کند؛ زیرا ابعاد تخت یکی از مهمترین مشخصات تخت خواب است که مشتری قبل از خرید باید از آن آگاه باشد.

مناسب ترین اندازه و ابعاد تخت به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • تک نفره استاندارد: 2 در 90
  • تک نفره بزرگتر: 2 در 120
  • دو نفره استاندارد: 2 در 160
  • دو نفره بزرگتر: 2 در 180

امروزه بسیاری از افراد برای استفاده بهینه از فضای اتاق کودکان و نوجوانان از تخت های دوطبقه استفاده می کنند که ظاهری بسیار جذاب و شیکی دارند. این نوع تخت خواب نیز در انواع مدل های چوبی و فلزی طراحی می شود که معمولاً اندازه استاندارد آن در حدود 2 در 90 است.

توجه به ابعاد تخت تک نفره و دونفره قبل از خرید الزامی است؛ زیرا تخت خواب باید متناسب با فضای اتاق خواب انتخاب شود. تخت خواب یکی از مهمترین لوازم اتاق خواب است که در زیباسازی دکور اتاق اهمیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس هنگام خرید این وسیله باید علاوه بر کیفیت به ظاهر و ابعاد این وسیله نیز توجه ویژه ای شود.

آگاهی از قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان - مبل اطلسقیمت تخت فلزی و چوبی ارزان

کفی تخت چوب و فلزی ارزان

کفی تخت، یکی از مهمترین قسمت های تختخواب محسوب می شود که امروزه انواع مدل های کفی تخت فلزی و چوبی ارزان در بازار یافت می شود و مشتری می تواند بر حسب سلیقه و با توجه به رفاه و راحتی خود، مناسب ترین کفی تخت را انتخاب نماید.

کفی تخت باید مقاوم باشد؛ زیرا تمام وزن فرد، تشک، سرویس روتختی بر روی این قسمت وارد می شود. بر همین اساس اگر کفی تخت از استانداردهای لازم برخوردار نباشد، آنگاه بعد از مدتی خمیده می شود و فرم اصلی خود را از دست می دهد. برهمین اساس انتخاب کفی تخت مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه به طور کلی 4 مدل کفی تخت در بازار دیده می شود.

انواع کفی تخت از نظر جنس به دو مدل چوبی و فلزی تقسیم بندی می شوند. امروزه انواع مدل های کفی تخت تمام فلزی جکدار، کفی تخت تمام فلزی ثابت بدون جک، کفی تخت دارای 6 پایه چوبی و ... محبوبیت بسیار بیشتری در بین مشتریان دارد. مشتری باید به نوع نیاز برای تخت تک نفره، تخت دو نفره، تخت چند طبقه و ... کفی مناسبی تهیه کند.

چوب و آهن از جمله متداول ترین متریالی است که برای کفی تخت بدون جک مورد استفاده قرار می گیرند. مشتری باید قبل از خرید از کیفیت چوب و آهن بکار رفته در کفی تخت اطمینان حاصل کند؛ زیرا کیفیت انواع کفی تخت با یکدیگر متفاوت است.

کفی تخت از جمله مواردی است که در قیمت تخت فلزی ارزان تاثیر می گذارد. مشتری همواره به دنبال خرید بهترین تخت خواب با ارزان ترین قیمت است. برهمین اساس بهتر است با مراجعه به سایت های معتبر قیمت انواع تخت را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین و باکیفیت ترین تخت خواب را انتخاب نمایید. 

 

 

 

 

جدیدترین محصولات

ما را دنبال کنید

گالری مبلمان اطلس

شماره تماس :0919.955.5627
ایمیل: info@sofa24.ir
ثبت شکایت
قوانین و مقررات

نماد اعتماد سایت

آگاهی از قیمت تخت فلزی و چوبی ارزان - مبل اطلس