بلاگ

خرید مبل تخت خوابشو - قیمت مبل تختخواب شو ارزان - مبل اطلس

خرید مبل تخت خوابشو - قیمت مبل تختخواب شو ارزان - مبل اطلس

خرید مبل تختخوابشو

مبل تختخوابشو یکی از انواع مدرن و مناسب مبلمان می باشد که امروزه افراد بسیار زیادی تمایل به استفاده از این‌ گونه مبلمان دارند. مبل تختخوابشو همان‌ طور که از نام آن پیداست، مبلمان راحتی می‌باشد که قابلیت تختخواب شدن را نیز دارد و این موضوع می‌تواند برای افرادی که نمی‌خواهند برای تخت ها و هم برای مبلمان هزینه نمایند یک گزینه بسیار عالی می باشد. همچنین آن دسته از افرادی که دارای منزل کوچک هستند و نمی‌توانند هم ‌زمان از مبلمان و تختخواب در اتاق خواب های خودشان استفاده نمایند می توانند از مبلمان تختخوابشو به جای خرید مبلمان جداگانه و تخت جداگانه استفاده نمایند و علاوه بر صرفه ‌جویی کردن در هزینه ‌های خودشان فضای خانه خودشان را نیز بزرگ‌تر نمایند.
در زمانی که نمی‌خواهند استراحت نمایند تخت را به مبل تبدیل نمایند و در موقع استراحت مبلمان را به تخت تبدیل کنند. اگر شما میخواهید بیشتر در رابطه با مبل تختخوابشو بدانید به شما پیشنهاد میکنیم که حتماً تا انتهای مطلب همراه ما باقی بمانید. ما در ادامه بیشتر در رابطه با ویژگی ‌های این وسیله جالب و همچنین انواع و نحوه استفاده آن برای شما صحبت خواهیم کرد و اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار خواهیم داد. توجه نمایید که مبل های تختخوابشو در انواع تکی وجود دارند اما شما میتوانید سفارش چند عدد از مدل های شبیه به هم را ثبت نمایید.

نکاتی در رابطه با مبل تختخوابشو

ویژگی‌ های مبل تختخوابشو

این مبل ها در زیر مجموعه مبل ‌های راحتی قرار می گیرند که دارای پایه‌ های بسیار کوتاهی می باشند و دسته ‌های پهنی دارند تا شما بتوانید از آن‌ ها به جای بالشت خود استفاده کنید. این‌ گونه مبل‌ ها دارای نشیمنگاه بسیار نرم و لطیفی هستند و بسیار سبک می باشند در نتیجه شما می‌توانید آن ‌ها را به راحتی و بدون هیچ مشکلی جابجا نمایید. شما می‌توانید این‌ گونه مبل‌ ها را در اندازه مورد نظر خودتان تهیه و خرید نمایید. این ‌گونه مبل‌ ها در اندازه‌ ها و ابعاد بسیار مختلف و متفاوتی اعم از مبل تختخوابشو تک‌‌نفره و مبل تختخوابشو دو نفره تهیه و تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان از هر کدام از این مواردی که می‌خواهید استفاده نمایید. همچنین نوع یک ‌نفره و دو نفره آن نیز در اندازه ‌ها و سایز های بسیار مختلف و متفاوتی تولید می‌شود، تا انتخاب را برای شما راحت‌تر نماید.
معمولاً عرض مبل تختخوابشو تک نفره‌، هشتاد سانتی‌متر می باشد و تا صد سانتی‌متر نیز انواع آن وجود دارد. نوع  دونفره این‌ گونه مبل‌ ها عرضی حدود صد و چهل سانتی‌متر دارد و تا عرض شده صد و شصت سانتی‌متر نیز شما می‌توانید انواع مختلف این نوع  مبل را پیدا نمایید.‌ توجه کنید که در این‌ گونه مبل ها قابلیت نشستن سه نفر را دارد اما تنها دو نفر می‌تواند روی آن‌ ها بخوابند. شما می توانید برای بهینه‌ سازی فضای خودتان از انواع مختلف مبل تختخوابشو استفاده کنید. 

ویژگی‌ های مبل تختخوابشو

مزایای استفاده از مبل تختخواب شو 

یکی از مزایای بسیار مهم و غیر قابل ‌انکار مبل تختخوابشو کم جا بودن این مبل می باشد. اما به‌ طور کلی تفاوت آن‌چنانی با سایر مبل ها ندارد اما قابلیت تختخواب شدن این مبل تاثیر بسیار زیادی در صرفه ‌جویی فضا دارد و می‌تواند برای افرادی که دارای فضای کمی هستند، یک گزینه بسیار مناسب باشد. مهم ‌ترین و اصلی‌ ترین مزیت این نوع وسیله این است که شما می‌توانید با استفاده از آن در فضای خودتان صرفه‌ جویی نمایید و می‌توانید در اتاق خود نیز از آن استفاده نمایید تا بتوانید اتاقی بزرگ‌تر داشته باشد‌. یکی دیگر از مزایای مبل تختخوابشو این است که شما می‌توانید از آن در مناطق مختلف و متفاوتی استفاده نمایید. برای مثال این نوع مبل ‌ها قابلیت این را دارند که در شرکت ‌ها و سایر مراکز را نیز دارند و شما می‌توانید از آن‌ ها در دفتر خود نیز استفاده نمایید تا بتوانید در صورت نیاز از آن استفاده نمایید. همچنین مبل تختخوابشو با توجه به قابلیتی که دارد قیمت بسیار پایینی دارد که شما میتوانید با خرید این مدل از مبل علاوه بر بهینه ‌سازی فضای خودتان تا حد بسیار نیازی نیز در هزینه‌ های خودتان صرفه جویی نمایید. توجه نمایید که معمولاً تشک‌ های این نوع مبل ‌ها کاملاً طبی می باشند و به‌ صورت کاملاً اصولی و علمی تولید شده‌اند که به کمر و ستون فقرات شما هیچ‌گونه آسیبی را وارد نمی‌کنند. همچنین اکثر این مبل ‌ها در ناحیه زیرین خود داری باکس می‌باشند که شما میتوانید وسایل و لوازم مورد نیاز خودتان را در آن‌ ها قرار دهید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی آن ‌ها را بیرون بیاورید تا از آن ‌ها استفاده کنید. همچنین رویه تشک های این نوع مبل ها نیز به راحتی قابل تعویض می‌باشند و شما میتوانید در صورت کثیف بودن آن ‌ها را بشویید و یا حتی می‌توان آن ‌ها را دربیاورید و از یک نوع تشک دیگر با توجه به سلیقه خودتان به جای آن ‌ها استفاده نمایید.

جدیدترین محصولات

ما را دنبال کنید

گالری مبلمان اطلس

شماره تماس :0919.955.5627
ایمیل: info@sofa24.ir
ثبت شکایت
قوانین و مقررات

نماد اعتماد سایت

خرید مبل تخت خوابشو - قیمت مبل تختخواب شو ارزان - مبل اطلس - مبل اطلس