بلاگ

بررسی قیمت مبل سلطنتی ارزان - قیمت مبل سلطنتی ارزان - مبل اطلس

بررسی قیمت مبل سلطنتی ارزان - قیمت مبل سلطنتی ارزان - مبل اطلس

قیمت مبل سلطنتی ارزان

بررسی قیمت مبل سلطنتی ارزان  

مبل سلطنتی، مبلی فاخر، نفیس و مجلسی است. این نوع مبل به علت زرق و برق آن، بیشتر در مراسمات و میهمانی ها کاربرد دارد. تولیدکنندگان مبل سلطنتی، با منبت کاری ظریف در قسمت تاج آن، زیبایی خاصی را به آن می بخشند. چوب استفاده شده در مبل سلطنتی، راش، گردو، بلوط می باشد. فوم به کار رفته در مبل سلطنتی، از نوع سرد با کیفیت و مقاومت بالا می باشد. پارچه به کار رفته در این نوع مبل از جنس کریستالی، پوست اسبی، مخمل و چرم می باشد. اگر قیمت مبل سلطنتی ارزان مد نظرتان باشد، با جستجو در سایت    می توانید ملاحظه کنید.

قیمت مبل سلطنتی ارزان

 قیمت مبل سلطنتی ارزان را می توان در این بخش ملاحظه نمود و با انواع آن آشنا شد.

مبل سلطنتی لوییز

این نوع مبل سلطنتی، مدلی خاص و مدرن است. ظرافت منبت کاری ها و کیفیت بالای متریال استفاده شده در آن، مبلی منحصر به فرد را خلق کرده است. محدوده قیمت آن تقریباً 40 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی روناک

از جمله ویژگی های ممتاز این مبل سلطنتی، نشیمنگاه راحت و با کیفیت است. اصالت این نوع مبل ایتالیایی می باشد و دارای ماندگاری بلند مدت است. این نوع مبل توانسته جایگاه منحصر به فردی را در دنیا داشته باشد. محدوده قیمت آن تقریباً 24 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی لورنزو

طراحی لوکس همراه با منبت کاری های چشم نواز، مبلی نفیس و ارزشمند را به وجود آورده است. استفاده از این مبلمان می تواند فضای خانه شما را کاملاً متفاوت کند. محدوده قیمت آن تقریباً 22 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی پالرمو

این نوع مبل، حاصل ماه ها تلاش منبت کاران و طراحان ماهر می باشد. این ذوق هنری، اثر فوق العاده زیبا را رقم زده است. این مبل به علت جاگیری کم، برای فضاهای کم کاربرد بیشتری دارد. رنگ به کار رفته در چوب، جلوه زیبای آن را دو چندان می کند. محدوده قیمت آن تقریباً 19 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی دیانا

این مدل مبل سلطنتی، جزء طرح های خاص و منحصر به فرد محسوب می شود. پشتی ها و نشیمنگاه راحت آن، از جمله مزایای مهم این نوع مبل می باشد. متریال به کار رفته در آن، محصولی بی نقص را به مشتری ارائه می دهد. محدوده قیمت آن تقریباً 19 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی لوگو

یکی از پرفروش ترین مبلمان سلطنتی، مبل لوگو می باشد. طراحی خاص و کلاسیک این مدل مبل، آن را مورد پسند همگان قرار داده است. اگر به دنبال دکوراسیونی خاص و کلاسیک هستید، این مدل مبل سلطنتی می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. محدوده قیمت آن تقریباً 18 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی ایتالیایی

شکوه و جذابیت این مدل مبل در نگاه اول نمایان می شود. طرحی خاص و بی نظیرکه نظر همه را به خود جلب می کند. سبکی کلاسیک و در عین حال مدرن، تحولی نوین را به ارمغان می آورد. استایل تمام چوب آن، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. محدوده قیمت آن تقریباً 17 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی رونیا

مبل سلطنتی رونیا، یکی از مدرن ترین مبلمان سلطنتی است. این مدل مبل، به دلیل طراحی و متریال به کار رفته در آن به دست طراحان و منبت کاران ماهر، بی نظیرترین اثر هنری می باشد. اصالت ایتالیایی، ارزش و اعتبار آن را دو چندان کرده است. محدوده قیمت آن تقریباً 24 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی روشنا

این مدل مبل طرحی  برگرفته از آثار هنری ترکیه است. ظرافت و هماهنگی نقوش از دیگر برتری های این مدل مبل می باشد. چوب استفاده شده در این مبل راش گرجستان می باشد. محدوده قیمت آن تقریباً 24 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی عروس

جلوه گاه هنر و ذوق و سلیقه را در این مبل می توان مشاهده کرد. یک اثر هنری دل انگیز، که اثر تلاش نجاران خوش ذوق ایرانی می باشد. طرح متفاوت نشیمنگاه، لمسه دوزی ها و حالت خاص دسته ها محصول نهایی را بی نظیر و تحسین برانگیز کرده است. محدوده قیمت آن تقریباً 24 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی آدرین

طراحی خاص و ویژه در قسمت پایه ها و تاج این مدل مبل، آن را متمایز از سایر مبلمان سلطنتی کرده است. رنگ کاری این مدل مبل بسیار دقیق و ظریف صورت گرفته است. استفاده از رنگ های پلی اورتان ترک موجب استقبال فراوان این محصول شده است. محدوده قیمت آن تقریباً 24 میلیون تومان است.

مبل سلطنتی آرتا

آنچه که این مدل مبل را محبوب همگان قرار داده، استفاده از تنوع پارچه درآن است. پارچه روکش به کار رفته در آن از جنس نیوناپولی، پورشه و جاسمین می باشد. این نوع پارچه ها بسیار متراکم و مقاوم هستند. محدوده قیمت آن تقریباً 24 میلیون تومان است.

قیمت مبل سلطنتی ارزان

تنوع طرح و رنگ در مبلمان سلطنتی بسیار زیاد است. ممکن است ابتدا شما با این همه طرح و رنگ گیج بشوید، اما اگر سبک و رنگ خاصی مد نظرتان باشد به راحتی می توانید انتخاب کنید. همواره طرح های جدیدی از مبلمان سلطنتی با قیمت های مختلف به بازار عرضه می شود که انتخاب را برای شما راحت می کند. قیمت مبل سلطنتی ارزان تا گران را می توانید مشاهده کنید. معمولاً بیشتر افراد به بررسی قیمت مبل سلطنتی ارزان می پردازند.

جدیدترین محصولات

ما را دنبال کنید

گالری مبلمان اطلس

شماره تماس :0919.955.5627
ایمیل: info@sofa24.ir
ثبت شکایت
قوانین و مقررات

نماد اعتماد سایت

بررسی قیمت مبل سلطنتی ارزان - قیمت مبل سلطنتی ارزان - مبل اطلس - مبل اطلس